سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
لیبرمن:

اروپا در برابر تهدید ایران سرش را در برف فرو کرده

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 557636
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از مواضع اروپا در قبال اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا پیرامون برجام انتقاد کرد.
اروپا در برابر تهدید ایران سرش را در برف فرو کرده
به گزارش جهان نيوز به نقل از روسیا الیوم، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل قادر به مقابله با ایران بدون حمایت آمریکا می باشد و از تمام امکانات لازم برای این اقدام برخوردار است.
 
«آویگدور لیبرمن» در مصاحبه با شبکه دوم اسرائیل از واکنش اروپا به اظهارات اخیر ترامپ درباره راهبرد واشنگتن ضد ایران انتقاد کرده و گفت: اروپایی ها همچون پیش از جنگ جهانی دوم سر خود را در برف فرو کرده اند. وقتی به بحران‌های اروپا همچون مشکلات مهاجرت، برگزیت و کاتالونیا نگاه می‌کنید به وضوح مشخص می شود که این امر اتفاقی نیست و رهبران این قاره ترجیح می‌دهند از واقعیت فرار کنند.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه راهبرد جدید آمریکا علیه ایران را اعلام و تهران را به اتخاذ اقدامات و سیاست‌های بی‌ثبات کننده و حمایت از تروریسم متهم کرد.

این در حالی است که عربستان، بحرین، امارات و رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های خصمانه خود علیه ایران، از اظهارات ترامپ علیه تهران استقبال کردند.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *